Viktresultat v ...5?

Jag har glömt vilken vecka jag håller på med.. men det kan nog vara 5 nu.. eller?

Minus 2.1 kg.. och - räknar med att ha gått upp minst 2 kg till nästa vecka. Jag har ju levt på morfin och vatten så att man går ner i vikt då är ju helt normalt! Lite orättvist att väga sig egentligen, men vad fan... det kan vara kul att känna sig "duktig"

Jag drömde nåt helt sjukt.. som jag inte kan berätta. Men när jag vaknade var jag glad att det var en dröm. Det är skumt och lite spännande med drömmar. Och det är ju inte "mina drömmar" som man menar: jag drömmer om att kunna göra detta.. eller min största dröm är... Det bara kommer helt knepiga saker.

Tänkte försöka handla mat innan snön kommer men jag vet inteo m jag orkar själv. Behöver nog ha min dotter med mig, så jag väntar nog på henne. Hon har varit fantastisk nu när jag legat på sjukhus. Jag är stolt över henne! Det var inget jag räknade med.

Nu ska jag försöka att äta frukost om en stund. Vet att jag kommer få ont i magen. Ska verkligen testa laktosfritt ett tag. Det kan ju hjälpa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0