Mycket på gång..

Känns som det är vår i luften! Soligt och tallkottkörteln fick sin årliga kickstart-dos idag... känns i hela kroppen att jag fått ljus i mig.

I morse fick min man en kärleksgåva i form av en delvis förtryckt bok med handskrivet som refererar hur jag tycker om homom och hur det kändes när vi träffades första gången.. lite som "Mina klasskamrater" fast det bara handlade om oss två. Klistrade in lite foton också.. han blev rörd och läste fort.

Vidare har vi fikat en liten snabbis på Mys och därefter en rask promenad ner på stan. Min mobil var färdig att hämta. . . den nya som slutade funka efter några dagar.. Nu får vi se om den vill lyda mig. Det mest korkade är att när man kopiererar över kontakterna från SIM till telefonen så tar den bara ett nr per person. Alla andra försvinner.. Så retligt.. och nonchalant att de inte åtgärdar det. Vill folk bli av med nummer? Skulle inte tro det.

Hallå tekniker-muppar - fixa!

Sedan har vi spatserat till Tweed, pratat med ägarna och sedan fikade vi med världens finaste Pia.

Halv tre hade vi fått besked på att Staffan, tatueraren, skulle kunna titta på mina bilder av den tatuering jag vill göra. Fick ju ett presentkort där av min man i julklapp och nu har jag äntligen fått tummarna loss att göra nåt jag vill ha.. Det handlar om mina barn och om blommor. Ska bli spännande att se vad han skissar upp till mig.

Nu står min make och gör hamburgare till sig själv och min kycklingsallad står redo att ätas... jag vill vänta tills han är klar med sin mat så vi kan äta ihop. Det är mysigare.

  Frukost
 1/3 st Croissant
  1,5  
knäcke m skinka
 1,5  
halv proteindryck
 2  
eller mer'?? naturgodis - pms!
 5  

Totalt  
 10  

  Lunch
kycklingsallad på Espresso House
 4  
halv hjärtbakelse
 2,5  
brödbit
 2  

Totalt  
 8,5  

  Middag
hemgjord kycklingsallad
 4  

Totalt  
 4  

  Mellanmål

Totalt  
 0  
Totalt använt POINTS antal   22,5  
Totalt återstående POINTS antal för idag   -3,5  

  Motion
1 timme låg promenad
 2,5  
Totalt intjänade Aktivitets POINTS®   2,5  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0