Kalassöndag

Vem kan motstå kalasgod mat och läckert godis? Inte jag i alla fall. Så den här veckan har varit riktigt dålig om man räknar points. Felicias lilla femåring var så fin och stillsam, sådär lite stor. Hon frågade min dotter: hur många år är du? 13, svarade min dotter. Hur mycket är det? frågade hon då.. då sa jag 5 och sen 5 och sen 3 till.. OJ!! sa hon..

För övrigt är jag nu hemma i min bostad och lämnat kvar mannen i Malmö.. Han ska börja jobba tidigt imorgon och jag saknar honom redan.

Vidare har min son upptäckt att om man sätter en cd-skiva nära ögonen så ser man igenom den.. Visste någon det redan??

 Frukost
 1 medelstort Hamburgerbröd
  3  
 2 knäcke m bregott o skinka
 2  
 hemgjord hamburgare
 3  

Totalt  
 8  

  Lunch

Totalt  
 0  

  Middag
 150 g Familjen Dafgård Kycklingpaj, fullkorn
  6,5  
 50 g Bröd ljust/vitt
  2,5  
  2/3 dl Godis blandat utan choklad
  4  
  1/2 dl Gräddglass max 12%
  1  
 pastasallad
 1,5  
 lätta
 0,5  

Totalt  
 16  

  Mellanmål

Totalt  
 0  
Totalt använt POINTS antal   24  
Totalt återstående POINTS antal för idag   -5  

  Motion
Totalt intjänade Aktivitets POINTS®   0 

Kommentarer
Postat av: SUSANNE

Där var du ju!! Skall ändra länken till dig. Hälsa "gubben"!

2009-02-16 @ 19:48:26
URL: http://www.metrobloggen.se/bodybuilding

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0