Jag käkar upp mig lite till

Igår fyllde jag år och blev firad både här och där.. brev, presenter och sms och telefonsamtal. Mysigt! Min väninna kom förbi och hade lite kakor från Grafitti... trodde de bara sysslade med potatisar.. små mumsbitar i alla fall. Gott!

Frukost
saltkött
 1,5  
matfett
 0,5  
1 limpskiva
 1,5  
1 knäcke
 0,5  

Totalt  
 4  

  Lunch
2 tsk Svarta bönor kokta eller konserverade
  0  
1 msk Chilisås
  0  
 1/2 dl Vita bönor i tomatsås
  0,5  
 1/2 dl Nötfärs max 10%
  1,5  
1 banan
 1  
salladsmix
 0  

Totalt  
 3  

  Middag
chili con carne med 1,5 dl ris
 7  

Totalt  
 7  

  Mellanmål
 1/3 st Marabou Japp
  1  
 1/3 skiva Kungsörnen Lättbakad Lyx Morotskaka
  0,5  
 1/4 liten Café & konditori Chokladbiskvi
  1  
lättmjölk till kaffet
 0,5  
knäcke m saltkött
 1,5  
riskaka
 0,5  

Totalt  
 5  
Totalt använt POINTS antal   19  
Totalt återstående POINTS antal för idag   0  

  Motion
Totalt intjänade Aktivitets POINTS®   0 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0