Jag har gjort sås för första gången

Det var ju inte så svårt:

Laktosfri matlagningsgrädde
En msk vetemjöl utrört i vatten
Gul curry
Thai curry
Svartpeppar
Kycklingfond

Klart!

Jag har väl inget spännande att berätta. Jo, min husläkare ringde och mina leverprover som hon tog var helt ok. Och att hon trots allt tror att jag har magkatarr eller lite gallbesvär. Jag ska knapra Rani-Q i 2 veckor.

Nu ska jag se Big Medicine.. det är så fascinerande.

Frukost
6 skivor Kalkon pålägg
  2  
2 knäcke
 1  

Totalt  
 3  

  Lunch
2 msk Lingonsylt
  1  
1 msk ströbröd
 0,5  
2 knäcke m lätta
 1,5  
hemgjorda köttbullar på blandfärs
 7  
grönsaker
 0  

Totalt  
 10  

  Middag
3 msk Valio Laktosfri matgrädde
  2  
1 dl Pasta fullkorn kokt
  1,5  
kyckling mätt
 3  
sallad, olja vinäger
 0,5  

Totalt  
 7  

  Mellanmål
1 päron
 0  
1 banan
 1  

Totalt  
 1  
Totalt använt POINTS antal   21  
Totalt återstående POINTS antal för idag   -2  

  Motion
Totalt intjänade Aktivitets POINTS®   0  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0