Filmtips..


Om du vill att din man ska sluta smeka dig under fötterna - se The Wrestler - Både våld och strippor, får vilken man som helst att tappa den sista förmågan av simultankapacitet. Själv gick jag in i koma, och vaknade emellanåt och blev sur för att jag inte är så snygg som Marisa Tomei. Hade jag varit så snygg hade jag strippat på riktigt - varje dag.

Nä.. bitter som en kärring är jag. Sover inget, har fått hemorojder och en megastor innebrännare i närheten av ädla andra delar och allmänt hängig. Drömmen om en erotisk helg med mycket mys och kärlek ser väldigt svag ut just nu



Den här är till dig, min make. Så du kan ha nåt att vila ögonen på.

Frukost
2 knäcke
 1  
smör
 0,5  
saltkött 6 skivor
 1,5  

Totalt  
 3  

  Lunch
2 1/2 dl Ärtsoppa utan fläsk
  3  
2 knäcke m lätta
 1,5  

Totalt  
 4,5  

  Middag
kycklinggsallad hemgjord
 3,5  
en bit proteinbar
 2,5  

Totalt  
 6  

  Mellanmål
4 bitar mörk choklad
 3,5  
2 bananer
 2  

Totalt  
 5,5  
Totalt använt POINTS antal   19  
Totalt återstående POINTS antal för idag   0  

  Motion
Totalt intjänade Aktivitets POINTS®   0  





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0