Det kan man inte tro

Jag som tittar så lite på TV, och ändå klarar jag mig inte utan den!

Vår TV har gått sönder. Den bara dog, började lukta bränt, spraka och smälla och tjuta..

Vi flyttade in ungarnas lilla tv i vardagsrummet som en nödlösning. Det var skrattretande. Den var så liten att jag inte såg texten på den.. Nu blir det att leta en ny på blocket. Utfattig som man är. Såg en 32" tjocktv för 500 kr.. Det kan väl vara värt om den håller några år.

Ska slå till nästa gång min starka man är hos mig. Den gamla väger som en elefant och ungefär lika lätt att hålla i.

Nåja, efter lite trixande fick vi till slut igång en dvd-film.
Changeling med Angelina Jolie. Filmen var bra men det är själva historien - inte skådespelarna - som gjorde den bra.





Frukost
2 knäcke
 1  
saltkött
 1  
margarin
 0,5  

Totalt  
 2,5  

  Lunch
keso m grönsaker
 3  

Totalt  
 3  

  Middag
1 msk Castelli Grand Parmesan riven
  1,5  
75 g Melkers Kycklingkassler
  1  
1 dl Matlagningsgrädde max 7%
  2  
 1/2 dl Euroshopper Ärtor
  0,5  
pasta
 4  
sallad
 0  

Totalt  
 9  

  Mellanmål
1 st Göteborgs Kex Ballerina
  1,5  
1 1/2 dl Chokladdryck på vatten
  1,5  
1 banan
 1  
2 knäcke m lätta
 1,5  

Totalt  
 5,5  
Totalt använt POINTS antal   20  
Totalt återstående POINTS antal för idag   -1  

  Motion
Totalt intjänade Aktivitets POINTS®   0  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0