13 betyder 13

Förstår inte varför alla ska hålla på med otur... 13 är ett tal efter 12 och innan 14. Jag tror inte på det där.

Det är svårt att hålla sig på 19 points när man har ont i magen och det känns som att jag måste småäta för att få så lite ont som möjligt. Så igår har jag övertrasserat kontot igen.

Jag tycker inte det har bivit bättre i magen. Har fortfarande ont under revbenen, minst på morgonen, när jag inte ätit på många timmar.

Frukost
4 st Sötmandel torkad
  0,5  
2 skivor Bror Jakob Rökt Bror Jakob Skinka
  0,5  
2 knäcke
 1  
bregott
 0,5  

Totalt  
 2,5  

  Lunch
kycklingsallad
 2  
2 knäcke + 1 kanelknäcke + lätta
 2,5  

Totalt  
 4,5  

  Middag
mörk choklad
 3  
nan
 1,5  
indisk sås
 1  
ris
 4  
kyckling
 3  

Totalt  
 12,5  

  Mellanmål
1 banan
 1  
2 kakor
 6  

Totalt  
 7  
Totalt använt POINTS antal   26,5  
Totalt återstående POINTS antal för idag   -7,5  

  Motion
35 min lågintensiv promenad
 1,5  
Totalt intjänade Aktivitets POINTS®   1,5  

Kommentarer
Postat av: Bella

Hoppas du får en härlig alla hjärtans dag idag!! Kram på dig!

2009-02-14 @ 10:48:26
URL: http://www.metrobloggen.se/bellasblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0